Ska jag orka med snabeldraken?

Hos läkaren gick det bra föresten! Nu har jag inte det där ASstora bandaget kvar och inte gipset ;) Nu fick jag en plastskena och en rulle tejp :p Så nu kan jag röra mej bättre med högerhanden! Och det är ju inte illa det!

Känner att det är dags att dra fram snabeldraken snart igen! MÅSTE vara rent på golvet nu när Bella-bus krälar omkring och leker där! Vill verkligen inte att ungen ska få in något skit i munnen! Nej fy tusan!

Jag borde börja med mat till mej och Leslie med, men jag orkar inte! Så jag funderar starkt på att ta chips till lunch :p *Fniss... Det klarar jag mej på i alla fall :p Vill han ha något annat så får la han laga till det då!


Alltså! Skitdag! Blir galen på att det inte kan bli som man vill eller tänkt sej :(
Jävla FITTSKIT!!!!!!!!!!! Kanske ska jag slänga mej i sängen, skrika lite i kudden och sparka med benen som en liten snorunge!? Det hade vart härligt, faktist! Mm, men det tål att tänkas på, om jag ska göra det eller inte!?

Ni som har barn, och som känner att livet ibland bara är skit vet vad jag menar när jag säger att oavsett hur mycket man bölar och om ens unge kikar på en och flinar upp sig, så kan man inte låta bli att skratta tillbaka! Det är en underbar känsla!! Våra älskade barn är det bästa vi har <3


Nej FYFAAAN !!!!! Vilken dag! RYCK UPP DEJ SARA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0