10 april 2011

Känner att jag inte vill leva längre... Allting är för jobbigt!
NEJ NEJ NEJ NEJ JAG SKA INTE TA LIVET AV MEJ OCH JAG VILL INTE HA MEDLIDANDE!
Eftersom det här är min blogg så får jag ju skriva vad jag vill!!!!

Kanske (OHJA) kommer jag må bättre när vi hämtar min lilla sessa! Vi ska hämta henne snart!
ÅH vad jag har saknat min lilla tjej! FAST jag har haft en bra och skön helg! Det ska jag inte påstå något annat!

Det är så jobbigt att vara ensam bara! Tänker på FÖR mycket saker! Men snart så är ju Bus hemma som sagt var! Och då blir det ju bara lek och Bus och MASSA gos och kärlek! <3

Pappa och Biggan är hos Fia, dom ville mer än gärna att vi skulle komma ut, men får se om vi kan göra det...


Älskar min fina lilla tös <3

Kommentarer
Postat av: Mia

Klart att du ska skriva det du vill,du kan ju alltid lägga lösen på det du inte vill andra ska läsa,det ska bli kul o se om det blir ngn förändring fast iof så måste det bli det,det är inte meningen att du ska behöva vara ledsen varje Torsdag-Söndag,livet ska inte vara så o ingen ska behöva ha det så,Kram o lycka till i dag.

2011-04-11 @ 08:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0