20110405 Tisdag

Åh.. jag vet att det var typ 100 år sen jag skrev i min blogg... Har inte haft nätet! Och när jag har vart vid en dator har jag inte känt för att skriva något!

Här hemma knallar allting på. Isabella fyller ju 1 år om bara 25 dagar!!!! HELT OTROLIGT vad fort det går!!
Samtidigt måste jag erkänna att det är BRA mycket roligare att vara mamma nu när hon förstår så mycket! Hon är ju verkligen underbar min lilla tjejja!

Nu kan Bella-bus säga: tittha, mamma, "auuu" (mijau), Ehhhj (hej), Allå (hallå), Uää (blä), Dää (där), och ibland Pappa.
Nu kan Bella-bus: vinka, klappa händerna, stå själv (länge), SPRINGER med sin gåstol, har tagit ETT steg (haha hon är rädd för att ramla omkull så hon sätter sig ner igen)

Hon vet också vad hon vill! En bestämd liten dam det där ;) Skakar på huvudet och viftar med händerna när det är någon hon inte vill eller inte vill ha :)

Så det händer ju en hel del! Hon äter JÄTTEbra!! Och det är nog det som jag tycker är bäst av allting <3
Som förälder blir man ju orolig om barnen inte äter som de ska! Men ja, hon mumsar som tusan! Sover gör hon också mycket bättre (om nätterna)!

Igår var vi ute i lekparken jag och Bella och lekte! Hon fick gunga och krypa omkring i sanden, vilket hon älskade! Så gärna fler soliga dagar :)

Känner mej så stolt över min lilla tös!


Med mej knallar det la på, det är lixom som en berg-och-dalbana HELA tiden! Äter mina antidepp och dom fungerar sådär då... Var inne med Peppe idag så där är ju ett STORT problem ur världen! *Phiihuu*
Var på kryssning i helgen som var! Jättekul! Sjöng karaioke jag och min bästis <3<3<3 Underbart <3 Lät skitdåligt, men det bjöd vi på ;) Dagen efter åt vi buffén! Så jävla gott!!! Mumms!
Men saknade min tös <3<3<3


Leslie, han lever han med! Och ja han mår nog bra =)


Här hemma har vi möblerat om idag i vardagsrummet och jag har städa av ordenklit! Behövligt bakom och under soffan kan jag ju lova! Uääk! Men nu är det gjort det också! Leslie han håller på och målar om Isabellas rum, ROSA! Kommer bli skitfint! Det vart ju jättebra i vardagsrummet som han målade så han kan det där ;) I Bellas rum ska vi ha PRINSESStema!!! BARA massa sessa-saker :) Wii!!!! Hon är ju vår sessa <3 Kommer bli jättefint!
Och det är också en sak som jag är JÄTTEGLAD över <3


Mellan Leslie och mej då!?
Jo vi är ihop igen! Och ja, vi älskar varandra! Vi ska försöka få det att fungera! Och jag håller tummarna! <3


ÄLSKAR min FAMILJ <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va roligt och höra att bella växer och börjar kunna kommunicera . :) det måste vara underbart och få se livet du skapat växa och bli mer och mer självständig för varje dag som går.



Hoppas allt är bra med dig/er annars!

2011-04-07 @ 23:17:49
URL: http://alwayshappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0