9 April 2011

Om x-akt 2 månader fyller jag 23 år :) Tiden går fort... Ganska skönt det med!

Jag vart barnledig hela helgen! Bus är hos Mia och Helge <3 Det är lite jobbigt just nu för mej! Massa jävla saker att se till! Och jag vill så gärna att det ska vara bra, men jag pallar inte trycket som lägga på mej! Svammel... Jo tack, jag vet! Men jag vet inte vad jag ska göra.. SKulle behöva ha någon att prata med! Någon som inte känner mej och någon som inte dömmer mej! Finns denna någon? Jo klart.. MEN då måste jag få fingrarna ur röven och se till att jag söker den hjälp som jag behöver... Och så var vi tillbaka där igen, ORKEN, vart är den?

Igår va jag på fest och det var trevligt! Mycket trevligt! Är bjuden idag med, men känner inte riktigt för det! Är inte ett dugg bakfull, bara seg! Har iaf tatt disken, men resten får faan vänta tills i morgon! Ska snart slänga in mej i en dusch! Madde kanske skulle komma! Annars blir det väl ensam-kväll framför TV´n! Adde och Karate kanske också skulle komma! Men jag vet inte!

Alla dessa känslor är såå jobbiga! Ibland önskar jag att jag inget kände alls! Känns bättre det en att ständigt vara ledsen!

21 dagar kvar tills Bus blir 1 år <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0