Go natt då!

Då vare dags att lägga sej i sängen då.. Madde åkte hem för bara en liten stund sen <3 Har haft tjejmys <3 Det uppskattade jag verkligen! Behöver fler sånna dagar/kvällar! Fast visst saknade vi barnen och jag längtar tills i morgon då min lilla stumpa kommer hem!

Vill inte lägga mej än... Känner tryck i bröstet, en massa ångest! Kanske får ta en atarax eller två innan jag kommer kunna sova!? Tur inte Bus är hemma när jag mår såhär..

I morgon ska jag ta städning här hemma igen! Skulle ju gjort det idag, men jag pallade inte bara! Madde var snäll och slängde sopperna när hon ändå gick! *Tack <3

Jag är så glad över alla mina vänner, och framför allt min bästa vän <3 Jag kan räkna med de flesta av mina vänner när det väl gäller <3 Det är skönt...

Sen finns det ju en hel del idioter här i stan som verkligen TROR att dom vet allting, men nej, det gör dom inte! Igentligen vet de inte ett skit! Också dom som vet massa, men inget berättar, känner att dom är lite utav fittor dom med!

Nästa vecka kommer bli en hel del ändring på allting! Jag vet bara inte hur jag ska orka! Har lixom ingen ork till att ta tag i mina problem och det känns skitjobbit! Men visst äre la så, life sucks, i alla fall mitt!

Men vilken tur jag har som har Isabella <3 Min lilla skatt! Finns ingen som jag älskar så mycket som hon <3

ÄCKLIGA ångest! SLÄPP!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0