13 Februari 2011

Och helgen som vart.. Ja, Leslie kom inte hem, men det visste jag ju innan så inget att haka upp sej på..
Igår åkte jag till mamma! Käkade mat och sov... Fick en panikattack.... Yeee, men men..
Igår kväll åkte jag, mamma och Isabella hem hit och sov. Jossan sov hos Jonna så mamma fick ta hennes rum!
Isabella vaknade bara en gång inatt, vi9d halv 5 någongång och sen vaknade hon halv 8, då ville hon gå upp. Min mamma tog henne och jag fick sova till klockan 10 :) Skönt!

Jossan kommer senare sen och lika så gör Leslie.. Eller han sa det igår iaf!
Jag saknar honom massor! Och jag ska pussa och krama på honom ASmycket :)

Även fast han beter sej som en skit ibland så älskar jag honom så mycket att det nästan gör ont i mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0