20110204

Ja, va ska man säga om livet? Jag mår inte så bra just nu, men det blir nog bättre, det tror jag, tids nog,,
Jag funderar och funderar och oavsett hur jag vrider och vänder på det vet jag inte hur jag SKA göra. Jag vet ju vad jag VILL, men vad vore bäst och mest rättvist!? För min skull är det ju igenkligen det tråkiga och mest jobbiga alternativet som skulle bli bäst.. Men det är ju inte det jag vill! Jag vill ju precis tvärt emot det som vore bäst... Men får se hur allting slutar!
Bella får välling nu IGEN :P Hos plastfarmor sover hon JÄTTEbra på nätterna, i natt had ehon sovit 13,5 tim i sträck, men inte här hemma inte!  Så ska hon ha mat var 4-6 timma :P Sötunge <3
Jag har tvättat idag. Jossan skulle iväg och jobba så jag fick tvätta! Hon jobbar natt så det hon behövde sova självklart! Annars har det vart massa bus och lek! Jag har krupit omkring på golven och jagat Isabella, skitkul tycker hon att det är och hon skrattar högt! Mammas lilla älskling <3

Sambos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0