20110208

Jaa. livet alltså! Ibland gör man saker som man inte borde göra.. Men atte gjort är ju gjort då!
Livet suger!! Det är ju bara så!! Undrar bara varför folk som inte har med saken att göra lägger sej i för? Tråkigt liv kanske!?? Men, men! Suck It Up!!!!

Annars rullar dagarna på som vanlit här hemma..
Det är ju ny vecka och visst har Leslie hittat hit igen! Han och Bella ligger å vilar nu.
Jag har tagit tag i storstädning idag! Så nu är det rent och snyggt här hemma! Det är fint det! Nu är det bara kvar disken efter maten! Men den tar jag ikväll! Är ta mej faan helt sluut! Men det är de värt när det nu är klart med städning!

Jossan jobbar å kommer hem ikväll? I morgon? eller på torsdag?
Det märks ju.

Natten till idag var ju lagom kul... Isabella vaknade 02.00, 04.00 och 05.30.... Sen igen 08.00, men då fick Leslie ta och gå upp med henne! Var precis slut! Man blir ju det om man inte får sova sammanhängande!?
Varför kan inte ungen sova lika bra hemma som hos plastFarmor?
Buse <3
Tur att hon är världens bästa Isabella <3<3<3

Ja, och under dagen har jag som sagt städat.. Vikt kläder, dammsugit, skurat, diskat, tagit badrummet och lagat mat.. Leslie var iväg med Bellis på stan förut en sväng... Det var ju inte igår som han var ute med henne! Och jag hann med en hel del som sagt! Gött det!
Kvällen då.. En massa bus med Bella å sen blir det nog film med L... Någon god kvällsmat sen med, varma mackor kanske? Det är ju gott!

Nu vaknar lilla stumpan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0