9 Februari 2011

Sitter här hemma och retar mej på massa skit! Hm, inte alls så kul, men kan inte hjälpa det! Jag skulle behöva hoppa in i en dusch, men det gör jag sen när mamma hämtat Bella, de ska till Jonas en sväng och de ville ha med sej henne.. Så visst :) Då ska jag och Leslie laga till mat och sen ska jag vila lite med! Är supertrött idag!
Men det är säkert den nya medicinen som jag äter nu!

Började med ny medicin för 3 dagar sen! Och kanske börjar de verka nu!?

Jossan kommer KANSKE hem ikväll, hon skulle jobba fredag med, men hon behöver kläder :p Så KANSKE alltså!

Mysdagar har det vart nu... Pratat mycket och det är skönt!

Isabella har sovit sen halv 1 och jag börjar bli riktit rastlös måste jag säga :) Fasen unge :) Men klart att hon ska få sova färdigt :) Mammas hjärte-gull <3

Nej faan!
SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0