20110720

Jaha, vi kör en uppdatering då...
Isabella har hunnit bli ett år, hon har lärt sig gå och hon babblar på!
Ungen är underbar <3

Jag har med hunnit fylla år..
Fick bland annat en soffa till vardagsrummet, vilken jag är otroligt glad över!
ASskönt att få en BRA soffa att sitta i :)

Vi har inget nät hemma, men vi har lånat Daniels dator... Så jag tänkte jag skulle passa på.


Mellan mej och L är allting mycket bättre!! Det är så skönt! Vi kommer mera överrens och vi är mera som en familj!! ASskönt!!!

Antingen söndag eller måndag ska jag och bus åka med min pappa på en minisemester med husbilen! Kanske skulle morbror Jonas följa med också! Vore ju skoj! Får se vart vi hamnar :)

Yeeyee!
CyA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0