Natt då!

Min lilla fis somnade sent, i vanlig ordning, runt 22-tiden någonting! Men hon fick i sig lite käk då med, så hon sover nog ett tag nu.. Skönt det, för det är min tur i natt ;) Och sen får Leslie gå upp i morgon bitti! Japp!

I morgon är det fredag! Och det blir bara att vara hemma, äta gott och mysa med familjen. Söndag skulle jag ut till Jonna, tror jag!? Tror att det var då!? Jag får höra med na!

Bella kryper omkring på golvet nu en massa! BRA där! Mammas duktiga lilla tjejja <3
Är så stolt över henne! Hon är så duktig! Det har ju gått så fort med! Började med att slänga ner na på golvet på ett täcke med en massa leksaker, och sen har det bara svissat till! Från igår, då hon kröp ett par steg till idag då hon kryper iaf en 10-20 steg! Japp! Mammas duktiga tjej! Tror hon kommer gå innan hon är 10 mån! Är fasen säker på det nästan! Hon är tidig, med det mesta! 

Tand nummer 2 är på väg upp mej! Stackaren skiter som en räv :p Men hon har ingen feber osv. Skönt det!

Leslie gjorde varma mackor förut! Mums! Gott som tusan!
Annars har vi spelat spel och glott på Tv och busat med trollungen såklart =)

Bellis fick ett snabb-bad förut med! Var tvungen att tvätta av henne! Så nu luktar hon hallon igen mitt lilla godis-hjärta <3 Får se om hon vill komma och sova hos oss i natt sen. Hon sover just nu i sin säng i alla fall!

Älskar min Isabella mest av allting <3
Bella, du är det bästa mamma har <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0