24 November 2010

Här hemma vaknade jag nyss IGEN, var upp med Isabella i morse!
Leslie och Bellis har vart på BVC,
6290 väger hon nu är och ca 63 cm... Så hon följer sin kurva, min lilla snutta!

De hade sagt att vi ska trycka i bregott i hennes mat, jag tyckte att det lät tokit, men okej, lite kan väl inte skada, kanske!?

Hon ligger just nu och sover i sin vagn! Och Leslie spelar TV-spel i vanlig ordning...... Yee,yee..

Idag tänkte jag göra potatismos och korv, enkelt, men gott! Då ska jag göra lite åt bella-bus med, fast vet inte riktit vad jag ska ha i hennes potatismos.. Kan man koka lite korv och slänga i där? Det tänker jag göra iaf!

Sen blir det städa av här hemma, i vanlig ordning. och efter det en MASSA bus på golvet med min tös <3

Älskar min familj mest! <3

Kommentarer
Postat av: ZAnna

Hej, jo de är mkt bättre idag, men vi är lite snoriga o hostiga än. Men vi ska ge oss ut i snön en sväng idag ändå. Hoppas Bella är frisker nu, vad söt bilderna var när hon kryper. Duktig liten tjeja.

2010-11-24 @ 12:58:01
URL: http://theospappamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0