25 november 2010

God morgon =)

Jag har fått sova ut IDAG MED =) Fast jag tog ju Bella i morse effersej =)
Mammas gullrumpa sov från 22-07... Tycker jag är skit bra =) Duktig tjej alltså =)

Idag ska vi ut i rusket! Måste till stan och slänga över pengar till mammi! För jag är ju sådär bra så jag har ju tappat bort min internetdosa :p så hon betalar våra räkningar (A) Jag ska se till att fixa en ny dosa snart!

Jag funderar helt ärligt på att skita i att handla några julklappar, nu! För jag får pengar igen den 23 december, så då kan vi springa och shoppa då sit känns det som. Men får se! Måste inhandla något till Julafton hos pappa och biggan och Sannas barn bara, för den firar vi innan jul! Behöver inte bli dyrt det heller!

Ska handlla hem käk till Bella igen, lika bra att göra det så hon har för resten av månaden, så gjorde vi nu och det vart jättebra! Ska kiak hur mycket blöjor vi måste handla med! Blir bra ;)

Nehej! Nu är det dags att fixa till mej! Luncha på stan blir det nu också! Mums, är hungrig som satan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0