28 November 2010

Försökte mej på att skriva lite kryss förut, med vänsterhanden, jag tror att jagskippar det då man knappt ser vad det står! Ujuj!

Leslie hittade hem i morse, vet inte riktit när han kom då jag låg fortfarande och sov.
Vi har städat upp lite här hemma innan våran(min mest) Prinsessa kommer! <3

Mia skulle åkt in till Motala redan vid 12-1, men de lämnade ut en varning om vägen och vädret, så de kommer senare sen! Bara min tjejja kommer sen så är det lugnt! Jag saknar henne en massa! Men vädret skulle lugna ner sej senare sen, så de kommer sen!

Madde kommer snart en stund, vi ska bara ligga här och spela lite bingo tror jag! Få tiden att gå!


Skulle man kunna vrida tillbaka tiden så skulle jag aldrig detta låtit att hända! Inte för min egen skull mest, utan för hennes! Hennes bästa kommer i första hand!
Vrida tillbaka tiden bara ett par månader!

Kommentarer
Postat av: Lucke

Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-28 @ 13:58:31
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Emelie

hehe vad klantigt.. vad gjorde du då? :) tråkigt att folk pratar. hoppas det lägger sig snart! vad stor hon blivit nu.. jätte söt! kramar!

2010-11-28 @ 14:28:42
URL: http://momemelie.blogg.se/
Postat av: whatshername

Fin blogg du har! :)



Titta gärna in på min blogg och delta i Dagens blogg-tävlingen som avslutas 20.30 ikväll! Kanske är det just DIN tur att vinna? ;D



Ha en bra dag! :)

2010-11-28 @ 14:56:18
URL: http://restlessheart.blogg.se/
Postat av: emelie

ångrar du nått med L?

2010-11-28 @ 16:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0