29 November 2010 Måndag

Våran lilla nattuggla sitter här i sin gåstol och flinar upp sig mot Leslie, han säger till henne att hon borde sova nu! Min lilla fisunge <3 ;)

"mamma,mamm-mamma", Japps så säger Isabella mest hela tiden! <3 Underbara unge =)

Har idag kutat omkring på stan med Madde <3 =)
Hittad 1 liten julklapp åt en av Sannas ungar, vi ska ju bara handla åt barna i år när vi firar jul, fast SJÄLVKLART sa jag till pappa att jag ville också ha, av honom iaf :p För oavsett hur gammal jag blir så kommer jag ju alltid vara hans minsting ;) HAHA *fnissar
Det är ju sant=)

Pratade även med mamma förut och vi bestämde att jag (vi) skulle få ett överkast och två kuddfodral i julklapp ( jättejättefina, mamma har likadant hemma och jag älskar det=) )
Så det tackar jag (vi) för =)

Så ja, stan har vi vart på idag!

Och så har jag talat med arbetstera.... med och jag ska dit i morgon, klockan 11.00 och få något annat till tummen! Ska försöka få till ett kort på den innan de slänger på skenan! Alltså, för i fredags var den som typ två tummar! Ajaj och den gör fortfarande asont, så jag knaprar en massa piller här hemma! Fast jag tycker nog att de inte hjälper något speciellt! Men, men! Kanske hjälper de bättre än ingenting alls!?

Började igår med mina nya depp-piller med! Fast jag känner att jag börjar lugnt nu, en halv tablett om dagen nu först ett tag! Japps! Och den halvan atr jag till kvällen, för man kan bli riktigt trött av dom!


Jag fick en fråga i förra inlägget om jag ångrar någonting med L, men det kan jag inte påstå att jag gör! DOCK önskar jag att saker och ting vore annorlunda, IBLAND! Men han är ju min kung och utan honom hade jag ju inte haft min prinsessa, och hon är ju verkligen det bästa som jag vet! <3


I morgon blir våran underbara tös 7 månader och jag och L firar 1 månad som förlovade ;)



Så har jag pluggat LITE idag med! En fråga till är gjord iaf! Jag tycker ju att det är så tråkigt :( :p
Men bara ta sig i kragen!


Jag ska snart lägga mej! Jag är verkligen precis slut i kroppen och skallen :p
Slänga mej framför TV4fakta i sovrummet, det är fint det! ;)


Så upp skaplit i morgon!

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0