Dagen som gått!

Leslie är inte hemma, Ovanlit, eller inte... Men men! Det får man räkna med!

Isabella är hemma hos Mia, jag kan inte ta hand om henne själv nu när jag brutit tummen och har gips.. Mamma är sjuk, annars skulle hon hjälpt mej med Bella! MEN nu är det som det är. Och jag VET att Bellis har det bra med Mia med! <3

Tack snälla Mia för hjälpen idag!

Och tack snälla Sandra och Linnea för hjälpen igår och i morse! Och Karate och Adde med så klart <3

TACK ALLA

Även om jag saknar henne SÅÅÅ mycket så måste jag erkänna att det är skönt att få vara HELT ensam en liten stund! Jag kommer sova som en gris i natt iaf! Är precis slut! Och jag längtar tills i morgon då jag får träffa mitt hjärta igen!

Mamma älskar dig mest Isabella!
Utan dig är mamma INGENTING!

Kommentarer
Postat av: Karate

Inget att tacka för <3

2010-11-30 @ 00:12:05
Postat av: sandra

det var inget kusin :) <3

2010-12-02 @ 23:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0