Gooosch!

Ångesten växer i kroppen på mej :(
Är ledsen och jag saknar min lilla tjej MASSA!!!!
Längtar tills i morgon då mitt hjärta kommer <3
Det finns ingen som är så underbart bra som min älskade Isabella <3

Det börjar krypa i kroppen och det är så jobbigt..

Jag står i valet och kvalet om hur jag ska göra och hur jag ska gå till väga med allting, med mitt liv.
Jag bara önskar att allting vore annrolunda, men nu är det ju som det är. Och det som vart kan man inte ändra på! MEN det är ju bara jag som kan bestämma hur det SKA vara i framtiden! Bara JAG och ingen annan!

Känner på mej att det kommer lösa sig, det gör det ju alltid, men när?

Och sen när folk ska dumförklara mej?!
*skratt!!!!!
Jag kan lixom inte göra annat än att skratta!
Folk vet inte vad de pratar om! De vet ingenting!!!!
Och de som TROR sig veta ALLT är bara ännu mer patetiska!

I morse ville jag bara slå in skallbenet på personen som fittade sig!!!
För den personen fittade sig verkligen!!!!

GAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0