Ner i källarn!

Japps, det är snart dags att gå ner till källaren! Jag hade tänkt att vänta till helgen, men eftersom typ alla andra gört nu i veckan, så tänker jag med göra det =) Hämta upp adventsakerna! Jag behöver ha någonting att göra känner jag!
Idag mår jag mycket bättre! Och det är jävla skönt det =) Är nog för att jag fick sova på f-middan!

Så här ser mina närmsta timmar ut :
1. Källaren
2. Mat
3. Plocka med adventgrejjerna
4. Storstädning
5. BUSA som bara tusan med Bellis =)


Kanske blir det så att jag tar en paus och gör nr 5 ett flertal ggr idag !! Låter som en bra idé tycker jag!

SES

Kommentarer
Postat av: Fisen

mmm vad kul med julpynt o massa mys med bella:P



idag har jag pluggat lite o ska försöka göra det massor idag blandat med städning...



gillar din nya blogg :D



vad duktig hon har blivigt på att krypa:D



pusspuss älskar dig:P



2010-11-24 @ 13:34:33
Postat av: Ronja :)

Hejhej :D här är allt bra :D hos er?

Kram :)

2010-11-24 @ 15:38:12
URL: http://ronjaross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0