20110406

Onsdag!
Jag räknar ner nu till Isabellas 1 årsdag :) Hehe, få visa upp hennes nya fina rum med!
Jag har inte bestämt mej än hur jag ska göra, skicka inbjudan på FB till barnkalaset eller om jag ska skicka brev? Till familjen blir det brev antar jag, om vi inte bara bestämmer tid, får se!
Det ska iaf bli kul!

Gangster busar här på golvet och jag sitter och tar min andra kopp kaffe! Fint som faan :)
Leslie, han ligger och vilar, men han får snart ta och gå upp han med :) Han ska måååla :)
Det kommer bli såå fint där inne! Han gör det så bra med! Duktig min kille <3

I morgon ska vi på möte! Och jag tror det kommer att gå bra!

Jag har inte sett till Peppe än idag? Jag undrar vart han är :s Han var iaf mycket piggare igår kväll :) Kom och myste i sängen med oss! SÅ skönt att slippa kattkiss <3 Han är ju så fin med den katten <3 Älskar alla mina djur!

Nehe! Nu är det dags att umgänga med bus! Hör hur hon slänger min mobil på golvet bakom min rygg! Hehe!

BusUnge <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Om jag vore dig skulle jag nog skicka erbjudan via brev för då blir dom mer personliga! :) men det är ju olika vad man tycker ;) kram!

2011-04-07 @ 23:19:48
URL: http://alwayshappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0