20110202

Idag tyckte Bella att det var dags att gå upp vid halv 10- kvart i 10... Innan fick hon leka lite med sina leksaker i sängen, och där satt hon tyst och snäll i nästan 1 timma, så jag fick vila lite till! <3 Mammas duktiga tjej!
Pappa och Bella badade här på morgonen, ett par bilder...
Isabella älskar att bada!

Efter hon hade badat myste jag och Bella och hon fick busa runt bland mina plastbunkar och sånt :)
Det var mycket spännande att få rota runt där inne :)

Nu har plastfarmor hämtat Bella och dom skulle ha en fullspäckad dag idag!
De skulle visst till Ämma och leka med barnen där och i morgon fm ska dom gå på barngrupp och sjunga!
Det tycker ju stumpan om <3
Jag och Leslie är alltså barnlediga tills i morgon.. Och JA han har vart här sen i söndags.. Får se om han är kvar "hela" veckan, tills på fredag med andra ord, för sen är det ju helg...

Yeeyee.. Det ger sej..

Vi ska bara vara och mysa och feta med godis och chips :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0