11 Januari 2011

Känner  inte alls för att skriva.. Men samtidigt så gör jag det..

Det händer FÖR MYCKET dåliga saker i mitt liv just nu. Är så jävla deprimerad! Mår så jävla dåligt! Min mage håller på att pajja, jag kräks, har ont i huvudet.. All jävla oro och stress... Samtidigt måste jag vara en "glad och snäll" mamma... Det tar på krafterna, för jag orkar inte vara glad och "snäll" HELA tiden, jag försöker så gott jag kan. Hade jag haft mer hjälp av L så hade det hela vart mycket lättare, istället är det riktigt tråkigt att vara mamma nu.. Samtidigt när jag är ledsen så kan Isabella kolla på mej och flina upp sig, det värmer.. Verkligen! Då känner jag hur lycklig jag IGENTLIGEN är! Över henne är jag lycklig! Hon är mitt allt!

Jag tänker på L, jag saknar honom! Massor!

Livet är riktigt jobbit just nu, men i morgon ska jag be om en tid.. Till någon att prata med. Jag är skyldig Isabella att göra det. Ta tag i mina problem, sluta vara deppig och ledsen!

Skulle jag bara kunna sluta tro och hoppas att L KANSKE kan förändra sig, då skulle jag ju ha chansen att må så mycket bättre! Men jag kan inte. Älskar honom! Jag saknar min GAMLA L.... Han var så fin, omtänksam och snäll..

Vill ha tillbaka min Leslie, men kanske är han borta för alltid?


Isabella ställer sig upp mot saker nu... Går också själv med sin gåvagn! Dock går jag bakom så hon inte faller bakåt!!! Min tjej alltså! Jag är så otroligt stolt över min lilla tös <3

ISABELLA Leslie Linnea Lundberg
Du är mammas allting <3 Mamma älskar dig mest!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är stark tjejen! De har jag sett när vi gick i skolan :D Fast jag vet hur mycket man hatar dom orden "du är stark" För du är inte det just nu, du får må dåligt, du får må skit. Må skit ända tills du orkar ta dig upp igen. Då finns dina vänner där och håller i dig! Dom får vänta tills du orkar helt enkelt. Många kramar från mig som varit där..

2011-01-12 @ 08:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0