12 Januari 2011

Vaknade med STANS huvudvärk.. Under natten har jag vart sjuk... KUL :(
Bella vaknade klockan 4 och klockan 7! Bara att kliva upp!!!

Lagom kul, men så är det..

Nu mär jag iaf lite bättre och vi har ätit ett antal ggr idag! Bella-bus ska få middag sen och efter det gröt, sen sova! Vi har vilat någon timme bara idag! Så har jag tur kanske stumpan sover gott och bra i natt!!

Leslie svarar inte när jag ringer. Har smsat och bett honom komma hem och hjälpa mej med Bella nu när jag mår som jag mår.. Men han har varken hört av sej eller svarat när jag ringer..

Det här är inte kul, det är faan inte värt det alltså!!
Men jag har inte styrkan just nu att ta mej bort från skiten!

Ja!!! För det är ett helvete just nu!!

Leslie är inte Leslie just nu!!!
Och jag saknar och hoppas att han kommer tillbaka, som min gamla, underbara, omtänksamma, älskvärda Leslie!
För fyfaan vad jag saknar honom!


Jag saknar att vakna upp med dej brevid mej!
Jag saknar att få krama om dej och berätta hur mycket jag älskar dej!
Jag saknar att få känna din doft..
Jag saknar att få känna din varma kropp när vi ligger i sängen och jag saknar att höra dina andetag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0