15 januari 2011

Nu känner jag den där känslan igen... Ångest kallas den...

Sitter och funderar på hur MYCKET jag skulle vilja banka in i L huvud!
Berätta för honom att det inte alls är så JÄVLA SYND om honom som han tror sej att det är!
Det är ju för i helvete han som gjort valet att LÄMNA oss! För det är det han har gjort!
Han är ju hellre med sin patetiska polare (BFF in my ass) och en massa andra brudar än att vara hemma här med mej och Isabella, hans SÅKALLADE familj!!! Jag blir så JÄVLA FÖRBANNAD!!!!!!!

UÄÄÄK, ännu värre är det med andra saker... Kan dock inte skriva det här, för då "lägger" jag ju ut personerna i fråga... Men då börjar jag undra, ÄR inte det här MIN blogg kanske? :o


jag verkligen hatar dom där ÄCKLIGA små fjollorna som inte har andra vänner som dom kan tjata på att festa, NEJ men klart att det är L som ska vara med... Och tydligen fungerar det VÄLDIGT bra! Han skiter ju i sin familj...

JAG VET ATT HAN HAR ETT EGET VAL, MEN ALLA SOM KÄNNER L VET ATT HAN INTE KAN SÄGA IFRÅN TILL SINA VÄNNER, så är man en RIKTIG vän kanske man kan GE FAAN I att tjata med honom!?

Ajja, fuck it!

Nu ska jag träna, sen ska jag dricka sprit!
Soo long FUCKERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0