16 Januari 2010

Så trött! Ändå har jag sovit precis HELA dagen =)
Skönt!
Mamma kom med Bella vid 6-tiden.. Lite bus och mys och sen vart det gröt för stumpan <3
Sen pyamas och tilllägg! Så nu sover hon gott! Mammas älskling!

Vad man saknar sina barn när man inte är med dem.. Ändå handlar det bara om en dag!
Att L kan vara borta i flera dagar förstår jag inte! Usch! Jag skulle sakna ihjäl mej efter Isabella <3

Tappade bort min mobil igår! Så det kan gå!

Eller jag tappade mobilen på golvet på toan på CB och hittade sen bara bakstycket och batteriet, någon måste la vart JÄVLIT snabb och ta den.. Men visst.. Tråkigt med alla nr, annars skiter jag i vilket! Den var ju sönder soo! Så får ta och skicka efter nytt nr och sen måste jag ha tillbaka min mobil som D har lånat!! Blir kalas!

Gårdagen var iaf väldigt rolig! Fulla som as och vi sjöng karaoke och dansade på CB =)
Jag kom hem vid halv3 tiden, tror jag! Drog i mej ett par korvar å mammas köttbullar, sen sloknade jag som en gris :) Så jag har sovit BRA MÅNGA timmar!!!

Ska nog göra som min lilla tös <3 Lägga mej och sova!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0