2 Januari 2011

Nytt år.. Har inte fixat med bilder än, vart bara någon på mej och Bella innan JAG pkte till Madde.
Mamma hade Bella, för jag bröt ihop.. Leslie svek oss igen.. Jag vet inte vad jag ska göra alltså!?
Ha lever verkligen sitt eget liv, och där är varken jag eller Isabella inblandade! Kan inte förstå att han vill leva så Vem faan vill göra det när man har ett litet barn!? Världens bästa dessutom!? För inget annat barn är LIKA bra som mitt! :) Så känner nog vi alla föräldrar! Även om vi älskar andras barn med så är ens eget det man har närmast hjärtat!

Nyåret firades in med grogg hos Madde. Sen gick jag vidare, runt halv 1, och mötte Jojo och Josse! Vart att jag sov hos Johanna <3

Madde kom igår, hämtade upp mej och vi åkte hem till mej! Meningen var att vi skulle åkt och lämnat Leslie´s kläder, men fick inte tag på Daniel... Så dom står kvar hemma i hallen i soppsäckar! DOCK vet jag inte om Leslie hämtat det nu!? För jag och Isabella sov hos min mamma i natt!

Leslie är fortfarande ute och super, med Räka... Måste verkligen ha ett fantastiskt härligt liv!
Jag kan inte förstå mej på det där!!? Men vad händer sen då? När Räka ska tillbaka till jobbet!? Hur blir det då? Ska Leslie sitta med U och E då ist? Samma pack hela högen!


Jag har inte vart en supermamma heller! Men jag är bra mycket mer förälder än vad Leslie är!
Även när jag mår skit, så inte faan drar jag iväg och super 4-5 dagar! Man kan inte leva så, längre! För nu har vi Isabella att tänka på! Hon måste komma i första hand! Är det verkligen så svårt att förstå det? Antingen är han bara så jävla fel i huvudet och faktist INTE förstår det eller så är han bara så jävla fel ihuvudet och fattar det men SKITER i det!? Vet ärligt inte vad som skulle vara värst??

Jag har med gjort massa fel i min roll som mamma! Men man lär sig av sina misstag! Eller det ska man göra iaf! Jag lämnar inte bara Isabella! Det skulle jag aldrig göra!

Nu är det nytt år och nu blir det nya tag! Misstagen som jag har gjort kommer inte upprepas! Bella är nr1!!!
Jag ska se till att få utnågot av livet! Ska se till att Isabella har det bra!

Jag älskar dej ISABELLA! Mest av allting, glöm inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0