20110123

Herreguuud vad jag mår dåligt :(
Livet i sej är verkligen inte roligt just nu!!

Skönt att jag är här och inte ensam med Bella hemma just nu! Det hade vart svårt att klara av det här själv! Men jag känner att det är skönt att ha vänner omkring mej som puschar mej!! Utan dom hade jag nog brytit TOTALT!!!
Känner hur det kryper i hela kroppen, en panikattack på väg...
Skriver lite då jag kan tänka på annat med!

Har vart vaken sen ca halv 6 i morse! Tidigt, JO O tack, jag vet! Men då kanske jag kan somna ikväll, om inte ångesten blir för stor!?
Vi har vart ute och gott med! I snöandet!!  Men jag skulle ljuga om jag sa att det inte var skönt! För det var det!
Jag fick vara kocken här idag!! Vart fisk, Jossan som beställde det ;) Ja och alla åt så det smakade inte kattskit iaf!!!
Nej, nu till annat!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är alltid skönt med promenader :)

Jag längtar tills våren kommer eller att snön försvinner så det finns mer gångmöjligheter här ute på landsbygden! (A) kram!

2011-01-24 @ 01:22:03
URL: http://alwayshappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0