20110128

Så var den här månaden snart slut den också!
Kan inte påstå att det blivit mycket bättre när det gäller hemmaplan!
L är ute och dricker... En liten ÄCKLIG slyna försöker gå imellan våran familj och stöter på Leslie!
Dock sa han till mej att hon bara vara en slampa som ville ligga, med dom flesta!?
JAg vet inte, känner henne inte och har inte hört talas om henne innan, hon är nyss fyllda 19 år och sånna små tjejjer håller jag ingen större koll på!
Sitter här och retar upp mej som faan bara!

Isabella ska stå MOT ALLT nu! Och just idag är hon en riktig surunge och hon är JÄVLIT billig måste jag säga :p
Hon äter bra och hon växer :)
Vi är inget sjuka längre heller, bara min jävla huvudvärk.. Men det är väl stressen och ångesten skulle jag tro!
ska dra till mamma snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0