Kvällsinlägg!

DAGENS MAT FÖR ISABELLA:
Frukost: En tallrik med gröt och blåbärpuré
Lunch: En halv burk (storburk) med kalopps
Mellis: Jordgubbs yogurt och gröt
Middag: Andra halvan av kaloppsen och en halv burk (stor burk) med potatis/köttgryta
Kvällsmat: En tallrik med gröt och en halv banan + 120ml tillägg!!!

TROR NI HON SOVER GOTT I NATT?  :)


Nu ska jag se filmen på 6an, om jag kommer ut till vardagsrummet någongång.. Och så vaknade Isabella IGEN! Men nu gav jag henne mer tillägg! Hon kanske är törstig, hon vill inte så gärna ha dricka till maten, får tvinga i henne lite ;) Men, men hon ligger nu i sin säng och äter, mammas lilla tjejja <3

Var på BVC igår btw...
Längd: 67 cm
Vikt: 6760

Nehej! Kanske ska jag fixa till mej en macka och sätta mej och glo på TV!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0