Nyårs pic och lite tankar!


Vet att bilden är suddig, men har ingen annan sen nyår!!
Men snygga som aset är vi iaf ;)

Ligger här i sängen, Isabella ligger i sin säng, men hon är allt lite orolig.. Vrider och vänder på sej!
Jag hatar att allting mellan mej och Leslie måste påverka henne! Men hon märker ju att jag är ledsen och att pappa är borta!
Men snart! Snart så är det bra igen! Oavsett hur det kommer bli!
Idag är jag världens stoltaste morsa skulle jag tro! Isabella som inte gillat vanlig mat förut, utan bara fått massa kvällningar, har fått i sig 1 1/2 burk med potatis / palsternacka idag!! Underbart! Dock småburkar! Men jag är SÅ stolt över min tjejja! <3 Hon har också fått i sej gröt till frulle och bara 2 timmar efter hon fick middag (17.30-tiden) drar hon i sej den största skålen gröt jag gjort till henne! Så ja, ni ser, hon vill bli lika stor och stark som mamma! Så nu, hon har ju käkat ganska dåligt nu ett tag då hon vart lite sjuk, så antingen tar hon igen ELLER så är ungen inne i en växa-period!

Jag har börjat slänga i en klipp smör i gröten, även i maten! "smör- osaltat", och det gillar hon! Så det kommer jag att fortsätta med! Och ist för att ge henne saft till maten så får hon vatten ;) Så länge det duger så ska hon få det! :)

Är verkligen stolt alltså! Hon är så duktig!

Har jag missat att berätta att Isabella, i torsdags på hennes 8-månaders dag, gick HELT SJÄLV med gåvagnen!? Ja, sant! Duktiga unge <3

Är så glad över min tjej! Hon är verkligen det bästa som jag har!

Leslie saknar jag som bara faan! SKITJOBBIGT! Allting hade vart MYCKET enklare om jag bara inte hade älskat honom så mycket! Inte ens när han beter sej som en jävla RÖV kan jag hata honom!Jag OGILLAR honom, men inte faan hatar jag honom! Kärleken till honom har jag aldrig känt innan, kan ju bero på att han gett mej det finaste man kan få!? Min vackra Isabella <3

Får se hur länge han är borta, han har ju sina kläder kvar här.. Så NÅGONGÅNG måste han ju hitta hem!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0