stääda då kanske!?

Nej, jag har lagt mej i sängen igen! Skulle ju passa på att vila innan min älskling kommer hem, men jag har ingen ro i kroppen! Så jag funderar starkt på att gå upp, duscha å sen påbörja städningen! Klockan 5 ska vi tvätta med! Får hoppas att Jossan hinner hem! Annars blir det krånglit för mej att tvätta med Bella! :p Dessa trappor med! Jo o, men det får bara ta och gå om Jossan inte kommer! För tvätta måste jag ju göra!
Bellis har vart hon "farmor" Mia i natt! Det har gått så bra! Isabella älskar att vara där och leka! Och jag vet att hon har det bra där :) Så känner mej inte så orolig över henne! :)

annars mellan mej och L!? Ja vad ska man säga? :p
Fick ett mess i natt och idag kan jag inget annat göra än att skratta åt token :P
SÅÅÅ trög ju :) Men lite kul måste jag erkänna :p Heh
Jag saknar honom massor :( Men nu är det ju snart ny vecka igen och då kanske vi kan ses! Bella behöver få träffa "dadda" också, inte bara mamma som saknar honom!

En egopic bjuder jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0