10 december 2010

Sitter med svart färg i skallen! Det är dags att göra sej snygg nu! (eller snyggare kanske man ska säga ;) ) Blir upphämtad av Fredrik om ett tag! Och bilen går ut till Jonna! Mår mycket bättre idag! Dock har jag hostan kvar!! Gah! Men jag hoppas att jag överlever den med!

Så sexsnack och dricka! Jaa, det låter inte fel!

Bellis, min lilla underbarn, ska med pappa till farbror Peter! De skulle käka och mysa =)
Det låter trevligt det med!

Nehej! Snart dags att ta ur skiten ur huvudet och sminka sej då!

SES!

Kommentarer
Postat av: Anonym

många turer bland svängarna? är ni ihop fortfarande?

2010-12-10 @ 16:36:52
Postat av: emelie

de var jag som undrade..

2010-12-12 @ 22:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0