20101208

Onsdag..
Är fortfarande genom förkyld :( Hatar det!
Men idag har jag vart med Bella på öppna förskolan! Det tyckte hon var jätteskoj! Så nästa onsdag är vi nog där igen skulle jag tro =) Hon kröp omkring och lekte med leksakerna och barnen, sen fikade vi med! Det var jättemysit!

Efter det var vi på stan en liten sväng, mötte upp Fia och sen åkte vi hem igen! Sen dess har jag mest legat, tyckt synd om mej själv nu när jag är sjuk och Isabella har vart med pappa.! Han söver henne nu! Dags för det, hon är trött! Jag och Bella har busat som tusan medans Lelle diskade, sen kom han med och busade!

Jag ska med lägga mej tidigt, mår bajs! :(

Pratar med min Jojo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0