20101209

Torsdag!
Det är så skönt att bara sitta här hemma med Leslie och min Madde (och Max) =) Och den bästaste Isabella så klart =)
Gullisen är på golvet och klänger och leker med sina leksaker =)

Nu går det undan när bellis kryper omkring! Jag ska ta tag i det här och dammsuga och torka av golven! För jag sitter bara här och tycker synd om mej själv för min JÄVLA hosta! Och så vart jag GRYMT trött efter tacosen som vi käkade nyss!

Bella sov 10 timmar i natt! Riktigt bra! Det är mammas duktiga tjejja! Så gullis väckte mej inte förens halv 8 i morse =) Jag har sovit som en sessa i natt! Man kan ju hoppas på en lika bra natt som kommer med!

Gullan sitter och klämmer lite nu! Heh! Och det gör hon rätt i ;)
Idag har hon fått spagetti och köttfärssås som mormor kom med! Det var ganska okej, men jag ger henne bara lite lite itaget eftersom hon verkligen INTE gillar vanlig mat! Men som syster säger: "Det finns inte en människa som inte äter mat", så hon lär sig äta hon med innom kort! Jag har ingen brådska med det! Så länge hon klarar sig på tillägg och gröt, plus lite mat, så är det helt okej! =) Majskrokar har blivit en favvis! Det gillar hon verkligen! Mormor köpte även med sig päron/banan yoghurt till henne och det slank ner! Så det får bli den nya mellisen! Ska se till att köpa hem mer sånt! Ska även köpa hem leverpastej som hon kan få på macka =) Då är ju mellisen fixad lixom! Hon kan ju även ta macka till gröten på morgonen med då, med leverpastej på!

Jag är SÅ STOLT över min tös! <3 Hon är så duktig och hon är så snäll! Älskade barn <3 Jag kunde inte fått någon finare bäse!! Hon är verkligen den bästaste Isabellan som finns =)

Är/var bjuden till Jonna i morgon! Men jag fick säga ifrån för hon var tvungen att veta idag om jag kunde komma och jag är fortfarande genom förkyld, dock mår jag lite bättre, fast det kan ju bero på panodilen som jag tog!? Men jag vet inte.. Kanske mår jag lika bajs i morgon som jag mått nu på dagen!?? Annars kanske jag är som en ny människa i morgon? ;)

Blir det inte att jag åker dit i morgon ska jag vara hemma med Leslie och Isabella och bara glo på TV, tror jag! =)


Nej, nu blir det TV-spel med Madde och Lebban! Sen slänga ungen i säng ;) OM jag nu inte skulle ta en sväng med dammsugaren och moppen!? SKA iaf bädda rent i stumpans säng först!

HA´t!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0