20101212 Söndag!

Och jaa, så vare bara 12 dagar kvar till Isabellas första julafton <3 Eller, nej nu ljög jag! Vi ska ju fira jul med farsan nästa lördag först ;) Så hon får fira jul 3 ggr =) Men det är ju inte fel det =)

Helgen har vart bra!!! Ute hos Jonna vare skitkul =) Och jag beställde faktist något =) NEJ INGEN DILDO ;)
Vi partajade och hade skoj =) Fast när folket skulle ut på krogen, då åkte jag hem!

Igår åkte jag och Isabella till mamma =) Hade mysit som faan! Bella badade SJÄLV i en balja framför spisen i mammas vardagsrum!! Duktig hon är min tjej! KLART att vi satt brevid, så hon inte skulle ramla, men hon satt mestadels själv och plaskade =) Så sööt!

Idag har vi tvättat och städat, fått upp julgranen här hemma med! Dock inte den snyggaste, men what ever ;)


Bellis har sin jävla hosta kvar och jag har min kvar! I morgon ska jag ringa BVC och se om dom kan kolla på Bella! Det bara rasslar i halsen/bröstet på henne :( Stackars :( Men dom säger ju att de inget ger till barn under året! Ja, ja! Får se vad de säger.. Hon fick en supp nu ikväll, så kanske hon kan sova bättre än vad hon gjorde i natt :( Hon hostade och vaknade stackarn, sen fick hon sova brevid mej och då sov hon bättre iaf!

Nej, nu blir det film med Lelle..

Byee!

BTW, svarar inte på annonyma kommentarer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0