20101213

Lucia...
Jag vaknade med tuppen idag! Visst vare inte det roligaste att vakna till min jävla ÄCKELhosta! Men nu när jag fått fixa till kaffe, bytt vatten hos firren och rensat kattlådan så måste jag erkänna att det är den BÄSTA morgonen påväldigt länge! Både Pappa och lillälskling sover fortfarande! Och det händer inte ofta att mamma är uppe innan Bella =)

Men jag ligger här i sängen med nyhetsmorgon på och ska snart fylla på kaffemuggen och ta mej ett bloss!

Kanske mår jag sådär mysit bra idag för att det är lucia? Jag tycker att det är mysit med sånna saker! Och jag hade tänkt att ta med Bella-plutt på något Lusse-firande senare sen iaf!

Jag glömde bort att skriva att Bellis åkte pulka i helgen för första gången! Har kort på detta, så det ska jag slänga upp här så morfar med kan se! =)

Det är därför jag skriver blogg igentligen! Så Isabellas morfar får vara med, nästan dagligen, och se vad vi håller på med!

Ligger här och små-flinar för mej själv när jag tänker på gårdagen! Bella kröp från vardagsrummet ut till käket! och jag måste erkänna att det gick ganska snabbt =)

Vad fort det går med henne! Det är nästan LITE ledsamt med! Hon känns inte som mammas LILLA BEBIS längre :p Hon är mammas STORA BEBIS nu! Fast självklart älskar jag ju henne precis lika mycket!

Måste erkänna att det är MYCKET roligare att vara morsa nu! När det händer en massa saker! Det är mammas gull det där <3

Nehej! Dags för påfyllning nu!!


Svar på kommentar:
Jag och Leslie är inte ihop nej! Men vi bor ihop! Man kan sänga att vi har ett litet uppehåll nu och jag hoppas att det ska ordna sej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0