20101214

Tisdag!
Och helvete vad trött jag är! Jag ska ta och vila nu igen! För Bella sover här brevid Leslie igen!
Hon vaknade klockan 7,fick mat, fick medicin och sen satt hon snällt  och lekte i sin säng i en timma medans jag vilade skallen! Hostan och huvudvärken vekar inte vilja släppa på mej!? Kanske skulle jag med behöva något starkare mot hostan? Har en kräm som man smörjer in på bröstet, typ vicks eller något, och den hjälper lite faktist! Det verkliegen rosslar om mej :(

Bella kräktes LITE när hon fick medicinen, men hon fick nog behålla en del med! Så vid 13.00 ska hon få igen och sen en gång till runt 19-tiden! Hon har sovit skaplit i natt annars! Mammas lilla docka <3

Känner att jag vill ge upp det här med skolan nu alltså! Jag är så trött på det! Alltså, att det är sista kursen som jag gör nu, och sen att jag skiter i den sista kursen! Blir mamma-ledig ist! Det är ju ändå jag som har hand om Bella mest! VISST hjälper Leslie till, men aa, ni som är vänner och känner oss vet hur jag menar!

Nej, nu skiter jag i det här!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0