20101215

Idag är det 13 år sen min morfar gick bort!
Tiden går så fort!!

Jag hoppas att du har det bra, där du är morfar <3 Vi saknar dig!

Har precis lagt Isabella nu igen!
Hon äter sitt tillägg i sin säng!
Vi har ätit gröt och busat nu på morgonen! Har inte vart vakna så länge! Men stumpan var trött!
Kanske beror det på att hon är lite sjuk!?
Idag fick jag i henne medicinen utan att hon kräktes i alla fall! Så hon fick ju behålla det mesta, dock kom det ut lite, hon spottade ut lite! Men bara hon får i sej det mesta så!

Vet inte om jag kan säga att den hjälper än!? Hon hostade galet i natt, efter hon fått sin mat! Men på dagarna är det ju bättre iaf! Stackars min tjej!

Jag mår lite bättre idag! Hostan har jag ju kvar, men känner mej inte febrig! Lite skallevärk har jag med!

Vet inte vad vi ska hitta på idag än! Jag borde åka ner till stan! Men jag orkar inte! Måste ner till bibblan! Och låna bok till kursen! Fast jag får la ta arslett ur vagnen och se till att göra det bara!

MÅSTE skicka in CSN-papprerna med! Ju tidigare, desto bättre!

Så det står på mitt schema iaf! Kanske skulle vi upp till Jenna och Casey en sväng sen med! Så barna får leka lite!? Får se! Och så har jag ju LOVAT att komma ner till Jossan en sväng med! Får se till att görat!

Nehej! Kaffe och en macka? Ja, kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0