20101217 Fredag!

Grattis älskade mamma!!!! <3

Helst av allting skulle jag bara vilja supa mej ASfull och bara vara!! Men det kan jag ju självklart inte göra!
Ska vara hemma med Isabella och i morgon ska vi ju till pappa och fira jul, eller rättare sagt, vi ska till Sanna!
Känner inte för det, men men! Jag saknar pappa! <3

Idag är jag ledsen och nere och så känner jag mej JÄVLIT förbannad! Fast det är lixom inget speciellt som har hänt! Är bara arg! Vet inte vad det är riktit!? Eller jo o, en sak vet jag.... Fast det ska jag inte ta här! För det är ju inte säkert än!

Ont i magen har jag :(

Skulle ha träffat Johanna <3 Eller, ska... Fast jag orkar inte göra mej iordning :( Saknar henne, så det skulle vara kul om jag åkte och träffade henne!!!!! Får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0