20101227

En ASsur Isabella har vi här hemma, hon är trött, så klart! Klockan är ju massa! Men ungen vägrar att sova! Vad gör man!?

Leslie försöker att nana henne! Han ska ta henne i natt, igen! Det fick han allt göra natten till idag med! Någon ordning ska det vara på det!

I morgon åker Bella och jag till Morfar i Åtvidaberg! Och i Linköping ska vi möta upp Sandra med! Hon ska också följa med! Så trevligt! Åker hem skaplit på tisdag igen! Ska till läkaren och ha tum-gympa! *Fniss :) Låter det inte fjantit eller? Hehe!

Dagen som har gått då...

Vi gick upp vid halv12-12!!! Så jävla skönt att sova! Isabella fick vara hemma med pappa och mamma åkte och myste med Mini-bebis!!! Lilla Max, han är väl för underbar! Så söööt!!! Lill-plutt <3
Fikade och myste med Madde, Max och Jojo.. Sen kom Jerker hem och deras BVC-kärrng =) De vägde Maxen och han hade gått upp bra! Duktig kille som käkar bra!!

Jag och Jojo fick skjuts till stan av da familja, de skulle ändå och handla! Jag köpte mej en jacka, JA det gjorde jag faktist! Det var halva priset så pejjade bara 150 kr!!! Grön, assnygg--->ASnöjd! Japp!!!
"den passar dina ögon", sa Johanna ;) Så den vart det!

Hemma hos Madde bytte vi julklappar med! Och TACK SNÄLLA för det "vi" fick, Bella fick =)
En liten tröjja och haklapp med mimmipigg på och sen 400:- på lekia att handla för!! Herreguuud! Jag tycker att det var alldeles för mycket!! Så himla snällt <3 TACK

Så när jag var på stan passade jag ju på att kika lite på lekia ofc! Köpte 3 haklappar, badleksaker, en mugg som hon kan hålla själv och en borste till henne!! Kalasbra saker och har ändå 100:- kvar!! =) Så det får bli en leksak till =) Det andra som jag köpte vara ju mer "bra-ha" saker =)

Handlade lite käka, sen åkte jag hem! Vi käkade julmiddag, igen! Jag skulle lätt kunna leva på det ;) NammNamm!


Lite bilder!

En snorig sötnos hade mamma hemma herromdagen =)

Isabella var pappig igår när vi skulle sova! Saknat pappa!

Söta lilla Max var så gosig!!

snutt <3

Nu är det dags för mej att lägga mej snart! Leslie har Bella!
Har sån jävla ångest! Ont i bröstet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0