20101229 Onsdag

Hej!
Kom hem från Bellas morfar för några timmar sen, var i Motala igen vid 6-tiden! FY vad jag hatar att åka buss med en sur unge ;) Men det gick okej iaf!

Resan till min pappa igår gick skitbra! Busungen sov HELA vägen från Motala till Åtvidaberg! Duktig tjej! Dock fick vi vänta på bussen i Linköping i nästan 1 timma, för bussen som vi skulle åkt med, den kom inte :o
Men vad gör man? Vi väntade! Kallt som bara faan var det!

När vi väl kom fram till Åtvid, så stod min kära pappa där och väntade! Vi packade in i bilen, sen for vi hem till han och Biggan! Biggan hade lagat GOOOD mat =) Och jag åt som bara faan! Bella var pigg och glad och hon busade på golvet och så fick hon lite gröt som hon tröck i sej! Vi spelade bingo =) Skitkul och tillsist fick stackars Sandra vinna ;) Hehe! Men hon vann iaf!

Pappa och Biggan gick och la sig vid 22.30 och vi gjorde det samma. Fast vi kollade på film, på Tv´n..

Isabella, tyckte INTE om att sova borta! Hon höll mig och Sandra vaken till ca 03.00-03.30!!!! VILKEN UNGE! Sen vaknade hon igen vid 9-tiden, då fick hon allt umgås med Morfar och Biggan lite! Så mamma fick sova till 11.00! Gött! Jag behövde det!

Meningen var att vi skulle vart kvar ännu en natt, men eftersom Bellis sov så dåligt bestämde jag mig för att åka hem! Vi får träffas snart igen <3

Väl i Motala mötte Leslie upp oss i stan! Vi handlade lite bröd, sen åkte vi hem! Mamma, pappa och Bellan har busat som tusan! Och jag har även tagit mej ett bad! Underbart <3

Saknar min pappa redan :(


Isabella och morfar-mys! (och bus)

Busungen på morfars golv!

Just nu sitter jag här, Leslie glor på Tv och som vanlit, Bella busar! Drar i mammas brallor!! Mammas busunge! Men visst! Busa av din nu gumman! För i natt ska vi sova som stockar!

Ungen åt för en stund sen, 260 ml på 1 timme!

Hon har ju käkat gansla dåligt nu några dagar, sen hon vart sjuk, så nu äter hon nog upp sig igen!!!

Tack pappa för den här gången! Hoppas vi ses snart igen! För jag saknar dig redan!
Puss och kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0