3 December 2010

Gissa vem som fick sova enda fram till 12.20 idag =) Jo jag ;)
Leslie gick upp och tog tokan i morse! Jätte gnällig har hon vart hela dagen, men nu har tand nummer 2 spruckit upp! Så det är nog därför vi har en liten gnällis här hemma! Fast tittar man på henne så flinar hon upp sig =) Det är mammas lilla tös det där <3

Mamma och Bellis har lagat lite käk, kycklinggryta med ris! Fint var det! Bella-bus fick med kyckling med något, någon burk som vi har i kylen. Fast gröten fungerar bättre att få i sig! Och pappa var iväg en sväng hos farfar och handlade åt gubben! Farbror Daniel kom förbi en liten sväng, men han drog nästan lika snabbt igen! Hade eld i baken ;)

Vi blir hämtade om en stund av Fredrik, vi ska hem till Jonna och Isabelle. Bella har fortfarande hosta, men den är inte alls lika farlig som innan! Så det smittar nog INTE, hoppas jag! Ska bli kul att få se Isabelle igen, nu var det ju länge sen! Och barna växer ju så snabbt nu!

Min lilla gangster sov nyss, i typ 10 minuter, det är allt hon har sovit sen halv 10 i morse! Galning! Får se om hon kanske slumrar ett tag sen, annars blir det nog tidigt ikväll, vilket jag tvilar på ;) Nattuggla!

Nehej! Det är la dags att se till att komma i ordning här hemma innan Fredrik kommer!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0