4 december 2010

Alltså, det är bara 20 dagar kvar till julafton! Herre gud vad tiden går fort!

i år ska jag vara nykter både jul och nyår tror jag! Känner att jag hellre är med Bella än vaknar dagen efter med baksmälla! Och så är det ju faktist Bellas första nyår med! Får se om hon kommer kunna sova igenom fyverkerierna!? Kanske skulle man sova hos mamma, där är det ju lite lugnare i alla fall!

Undrar lite över vad jag ska laga för mat idag, har tatt upp falukorv, är GRYMT sugen på korvstoganoff, men jag har aldrig gjort det innan så får se!

var ute hos Jonna igår! Kul att få se Isabelle igen! Vi har fått ena riktiga busråttor :d <3

Älskade barn!!

Blir en massa bus med Bella sen med! Det tycker vi om <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0