5 December 2010

Skulle vart hos Jonna nu, fast det blev inte så.. Kom inte från Fia förens typ en timma sen! Har hängt tvätt och gjort ett prov.. Mer har jag inte hunnit med, än! Väntar på min Madde! <3 Ska bli kul att träffa henne!
Ligger efter lite med skolan! Men det får jag kolla upp sen! Är precis slut nu efter idag!

Shoppade loss galet i parken idag! En MASSA bella-kläder hittade jag! Och en skjorta till mej för 5:- :p Inte dåligt köp där inte ;) Hittade ett par plagg till lille Max som snart kommer med =) Kan ju inte låta bli, fast det får Madde tvätta upp själv ;) Alltså snacka om att det finns MASSA fina flick-kläder =) Köpte en overall till busan för 30:-!!! Och den ser oanvänd ut! ASSNYGG!!!

Nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0