7 december 2010

Läkaren nu klockan 13.00 med min tumme, efter det ska vi knalla ute lite! Bellis behöver luft! Jajjemen! mammas gullrumpa <3

I morse fick Bella ligga hos oss i vanlig ordning... Upps,,, så var hon nere på golvet :(
Hon fick en liten bula i pannan, men farligare än så vart det inte! Hon tjöt i ett par minuter, hon vart rädd såklart! Men sen så vart hon mammas glada lilla tös igen! Så ingen större skada skedd!

Vet i tusan vad jag ska laga till för käk idag!? Men något får jag väl hitta på.. Fisken ska jag spara tills Ptrik kommer hem! Har lovat honom min fiskröra med potatis ;) Det smakar inte kattskit det inte :D

Hepps! Dags att göra oss i ordning! Sen läkaren som sagt va!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0