Hostmedicin/slemlösande!

Tror att jag blir galen på den här hostan snart! Ver på vårdcentralen med Bellis i förmiddags, det gick sådär.. Stumpan fick hos / slemlösande medicin som jag fick ta ut, 170:-!!!! Men bara hon blir bra!!!! Lilla gumman <3

Jag fick skippa hostmedicin till mej! Får köpa det på måndag om jag fortfarande har hosta då! Kanske kan det ge med sej innan?

Jag, bella, leslie, zanna, matte+ barn, jenna, jeff+ casey, jonna och isabell och jennas syster+ barn var och fikade! Det var trevligt! Sen kom min favvo Madde och magen med =) Vi var ett helt gäng! Skitmysit =)

Skulle ha byggt pepparkakshus i morgon med folk, men får se hur jag mår! Just nu mår jag bajs :( Jävla hosta! Är förbannat trött på det!! Men, men!

Jag och Bellis följde med Madde hem till hennes mamma och Anton =) Bella myste med Elvis (deras kisse) och lekte med Anton! Kröp omkring på golvet gjorde bella-plutt =)

Fick dock dagens chock idag :( Om CSN, får bara hälften av det som jag har räknat med :( Men i början av januari ska jag få resterande! Får vänta med elen så länge! Det ger sej! Vart bara ledsen just då!! Måste sluta ta allting så hårt! Vet ju att det kommer mer pengar sen i början! Men det är tråkigt när man räknat med att få dubbelt så mycket :( Ja,ja!


Annars är Madde här, Vio har spelat wii, och jag har slått rekordet ännu en gång på basketen ;) Hehe!
Jossan kom en sväng, men var tvungen att åka :( Hennes bror vart sjuk så hon var tvungen att hoppa in ist för honom! Jag som saknar henne :(

Men jag och bella kanske skulle gå ner en sväng i morgon! För både jag och fisen måste ha luft, om jag inte vaknar halvdöd förstås!!!
Märks!!!

Jaja!

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0