Isabella, mammas älskling <3

Hemma-mys med världens bästa Bella blir det ikväll, igen =)
Leslie är ju hemma med!

Får la se om vi har någon film på datorn eller om det går något bra skit på TV´n, märks ju lixom sen!

Klockan är 17.00 nu och jag kom på att vi inte vart vakna SÅÅÅ länge idag än, MEN det ska bli en skaplig kväll! Fast det säger jag ju varje dag och ändå somnar jag inte förens 1-3 om nätterna! Kan verkligen inte sova, tänker för mycket på en massa skit! Lagon kul! Vissa saker är helt underbara och andra bara bajs :s


Här hemma skener Bellis omkring i gåstolen!



Isabella, mitt hjärta! Du ska veta hur mycket du betyder för mamma! Det finns ingenting som
gör mig så lycklig som du! Det finns ingen som kan få mig att må så bra som du!
Jag ångrar ingenting som har med dig att göra! Mamma älskar dig så himla mycket!
Det går inte beskriva hur mycket du betyder för mamma!
Jag kommer alltid att finnas här för dig!

Mamma älskar dig mer än livet, DU är mammas liv!
Utan dig är mamma INGENTING <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0