Känslor!


Leslie har Bella nu! Och jag halv sitter här i sängen! Känner mej så sjukt dålig :(
Hosta och ont i skallen! Det vägrar släppa! Panodilen hjälper inte mycket den heller! :(

Sämsta jag har hört idag: "Du är inte sjuk, du är bara förkyld"......
jo o visst är jag förkyld, men när man hostar så man nästan spyr och man har huvudvärk som om det vore någon som står och bankar på skallen, jaa då är man väl lite sjuk? Det anser väl jag i alla fall!!!?
Men jag kan ha fel....



Jag tycker nog att jag ställt upp på dej, förlåtit dej tillräckligt mycket! Jag kanske gnäller och jag kanske är en "surkärring", som du sa i morse. Men är det så jävla konstit då?
Lite respekt och lite tacksamhet skulle sitta fint!
Jag är inte felfri heller, det påstår jag inte, MEN jag skulle vilja att du kunde vara lite tacksam!

Jag är verkligen trött på det mesta nu! Och du vet om det! Även då kan du lämna mig i klistret!?
Du tror väl att jag ska förlåta dig igen och låta allting bli som vanligt, men jag vet inte om jag kan det!? Jag vet inte om jag orkar med det, att bli sviken ännu en gång. För jag vet att det inte var sista gången som du svek mej!
Det som är så jävla korkat är att jag visste det förra gången också, att du skulle svika mej och bryta dina löften till mej! Men ändå så hoppas jag så jävla mycket att det ska bli ändring! Men det blir ju aldrig det för helvete!

Hur mycket kan en människa klara av att ta? Hur mycket stryk kan hjärtat orka med?

Jag tror inte att jag klarar mer... För jag är snart i botten alla redan!!


Det är tur att jag har mitt lilla ljus som lyser upp min vardag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0