Many many many, it´s so funny <3

Sitter hos syrran! Ska alldeles strax sova tänkte jag! Bellis sover sen ett par timmar tillbaka.

Har spelat bingo typ hela dagen =) satte in 150 och swissh så vinner jag tusen kr =) Dom satte jag över direkt på kontot =) Så dom kommer la in någon dag i veckan! Gött! För det behövde jag nu! Fint som faan och glad vart jag över det!



Dom brukar ju säga att tur i spel och otur i kärlek, denna dag stämmer det JÄVLIT bra :( Jag saknar IDIOTEN massa, men nu får det faan i mej vara bra! Känner inte för att vara ledsen mer och Isabella mår bättre med en glad mamma! Så nu ska jag vara en snäll och glad mamma i stället för att vara butter och ledsen! Måste ta mej till F-kassan i veckan, se om jag kan spara mina mammadagar eller hur det fungerar! Leslie ska ju inte ha pappa-ledigt om han flyttar och Belis bor med mej! För med MEJ ska hon vara! Får se hur det fungerar..

Kanske kan vi vara sambo ett tag till!? Alltså, jag vet inte..

Allting är lixom upp och ner just nu! Och det suger verkligen :( Jag HATAR att må dåligt och L gör så jag mår ännu sämre! FAST han är ju den som gör mej lycklig med! Allting är så svårt och jag kan inte lita på honom mer! Han säger saker som han inte håller och det sårar en massa!

Ena stunden är jag så JÄVLA ARG, andra bara ledsen! Jag är ju inte förvånad, ärligt och tyvärr så är det så! Ena stunden hoppas jag att han ska flytta, andra vill jag hålla om honom! Alltså, fyfaan för livet just nu! Är glad över att jag har min Isabella som förgyller min vardag! Älskade barn <3 Även i den lessnaste stunderna när tårarna bara rinner så räcker det med att kolla på min tös och då kan jag inte låta bli att e, henne har vi lyckas JÄVLIT BRA med! <3

Ska glo en stund på TV nu eller spela lite spel på fejjan kanske. I morgon ska vi upp klockan 8, vi ska iväg på loppis :D Skoj!

Kommentarer
Postat av: emelie

men vad är det som händer??

2010-12-05 @ 07:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0