Mår lite bättre nu!

Jag har legat nästan hela dagen, mått så jävla dåligt! Leslie har tatt hand om Bella, skönt!!
När jag hade fått sova ett tag och sen fått piggna till lite så har jag duschat! Bellis fick bada i sin baja! Hon var så duktig =) Satt där alldeles själv! Duktig flicka! <3 Jag är så stolt!

Jag och Leslie vek in lite kläder och sen bäddade jag rent i Bellas säng! Så en ren unge och en ren säng =) Skönt för lilla stumpan!

Hon åt en hel tallrik gröt förut! Och sen lite lite macka när jag och Leslie åt kvällsmat! Fast lite gröt fick hon upp när hon kräkade, då hon fick medicinen! Den gillar hon inte! Men vad gör man? Tycker nog att hennes hosta har blivit lite bättre iaf! Mammas stumpa <3

Ska med slänga mej i säng skaplit! Leslie la nyss Bella, hon fick välling nu ikväll, dock åt hon bara 20, men tycker att det är dags att vänja henne! Hon borde ju hålla sig bättre på det med! Och det gör ingenting om hon vaknar i natt och vill ha tillägg!

Nej! Nu ska jag glo runt lite på nätet och sen glo på våra hemma fruar! Sista avsnittet idag ju!!

Byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0