Natt inlägg och blandade kort =)

äsch faan! Slänger in ett natt inlägg innan jag kryper ner under täcket och ska försöa att sova! Känner mej trälig med hostan och så har jag haft huvudvärk till och från idag! Jag hoppas att det blir bättre tills i morgon! För då skulle vi bygga pepparkakshus, men får se om vi kan göra det! Om inte annat kanske vi kan träffas en stund, om jag mår bättre!

Leslie får ta stumpan i natt! Så går jag upp med henne i morgonbitti! Då ska hon få massa gröt =) Och sin medicin :( Stackars stumpan :( Tycker så synd om henne! Men jag hoppas att det fungerar för henne, för den var inte billig, och en sån stor JÄVLA flaska behövs väl inte? Jaja, bara hon blir frisk <3

Bella får tillägg bara 2-3 gånger om dagen nu! Annars är det gröt som gäller! Försöker få i henne lite vanlig mat med! Men det är svårt närungen vägrar och får en massa kvällningar! Men känner att så länge hon klarar sig på tillägget och gröten så är det helt okej! Ger henne inte så mycket tillägg just nu för att hon blir så slämmig av det! Så då är gröten perfa ;) Och lite macka till det!!

Madde åkte precis hem! Hon har vart här ikväll, då Jerker har jobbat! Max är på väg ut från magen! JA, genom naveln skulle man kunna tro ;) Spännande det ska bli när han kommer den lille! Och vad jag ska mysa, om jag får mysa för Isabella så klart ;)

Bella-bus har blivit en riktig liten mamma-gris! Men det är väl ganska vanlit att småbarn är det? Jag var det i alla fall! Dock gifte jag mej med min pappa nästan dagligen, om inte 2-3 gånger dagligen! =) Pappa-lappa <3

Isabella, mitt hjärta, mitt allt!
Utan dig skulle inte livet vara värt att leva!
Du är det bästa mamma har!
Och du är den dyraste skatten som finns!
Du lyser upp min vardag!
Du får mig att le när jag är som ledsnast!

Du är verkligen det bästa som finns!

Isabella, glöm aldrig att mamma finns för dig!
Alltid, oavsett vad som skulle hända!
Du är ju och kommer alltid att vara mammas lilla tjeja!

Mamma älskar dig!







DAGEN INNAN DU FÖDDES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0